Рекламации и Връщания

Връщания

Тъй като искаме всички наши клиенти да поръчват от нас спокойно и без притеснения, всички пратки, които изпращаме са с опция Преглед Преди Плащане плюс Безплатно Връщане, ако откажете пратката след Преглед в офиса на Спиди или пред куриера на адрес.

Разбира се, допълнително към това, всеки клиент има право да върне стоката и след като веднъж е платил за нея, в рамките на 14 дни от датата на получаване, без да посочва причина.

Единствените ни изисквания са: продуктът  да е неразопакован, неизползван и в първоначалния си вид. Връщането трябва да бъде извършено по същия метод, по който е била извършена първоначалната доставка. Всички разходи по връщането в този случай се заплащат от клиента.

След получаване на стоката обратно, ние ще ви въстановим парите по банков път. Ако нямате банкова сметка и това не е опция за вас, моля свържете се с нас, за да намерим решение на проблема 🙂

Рекламация

При несъответствие или повреда на стоката вие имате право да върнете продуктите, които сте закупили от нас и да получите парите си обратно.

Ще ви помолим, ако мислите че има нещо нередно с продукта ви, да се свържете с нас, за да можем да преценим ситуацията и да ви кажем следващите стъпки, които да предприемете. Можете да изберете да ви върнем парите, или да предпочетете да не ви връщаме парите за продукта, а да ви изпратим същия артикул, но без дефекти.

Разрешаване на спорове

При възникването на спор между нас и наш клиент, ние винаги ще се стараем да разрешим проблема по най-коректен и бърз начин. Свържете се с нас 😊

При спор, който не може да бъде решен съвместно нашия онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС. Можете също да се обърнете към компетентните органи.